ΝΕΑ

Νέα καμπάνια ‘Autumn Bliss Herbs & Spices edition’ : Ισορροπημένη διατροφή αναδεικνύοντας όλες τις ευεργετικές ιδιότητες των βοτάνων για την υγεία

Το βασικό μήνυμα της καμπάνιας είναι η επιστροφή στην καθημερινότητα, το πρόγραμμα και την ισορροπημένη διατροφή με υπέροχες ‘φθινοπωρινές’ απολαύσεις, αναδεικνύοντας όλες τις ευεργετικές ιδιότητες των βοτάνων για την υγεία,

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

H ‘’Γευσήνους’’ επενδύει στην ψηφιακή επικοινωνία και ενισχύει την ομάδα της στο κομμάτι του PR & Digital Engagement

Ο Άκης Κορωνάκης, στέλεχος με σημαντική εμπειρία στον τομέα του digital marketing, εντάσσεται στον όμιλο με κομβικό ρόλο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της ‘’Γευσήνους’’

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Νέα καμπάνια ‘Summer Freshness’: Δημιουργία well-being και vegan επιλογών που συντελούν σε μία ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή

Οι πρόσφατες συνθήκες ήρθαν να επιβεβαιώσουν την φιλοσοφία της Γευσήνους όπου η υγεία και η διατροφή έχουν κυρίαρχη σημασία. Όλα ξεκινούν από το πώς και τί τρώμε και η διατροφή που συνιστάται παγκοσμίως είναι η Μεσογειακή, πάνω στην οποία βασίζονται οι προτάσεις της εταιρίας...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

H “Γευσήνους” υποστηρίζει τις υγειονομικές δομές στη μάχη κατά του COVID-19 με δωρεές 40.000 ευρώ και δωρεάν παροχή υπηρεσιών

– Η "Γευσήνους", η μεγαλύτερη εταιρία μαζικής εστίασης στην Ελλάδα, στέκεται δίπλα στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό στη μάχη κατά της πανδημίας

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες μας;

Επικοινωνήστε μαζί μας!