Θέλεις να γίνεις και εσύ μέλος της ομάδας της Γευσήνους;
Το πρώτο Shop in shop κατάστημα της άνοιξε η ΓΕΥΣΗΝΟΥΣ στο My market της Κηφισιάς (Αχαρνών 80, Κάτω Κηφισιά), προσφέροντας μία νέα συνολική εμπειρία αγορών προς τους πελάτες του καταστήματος, ανταποκρινόμενη στην προτίμηση της αγοράς προς τα προϊόντα της.
Η ΓΕΥΣΗΝΟΥΣ είναι η μοναδική ελληνική εταιρεία που απέσπασε το διεθνές βραβείο Quality Choice Prize 2022, από το European Society for Quality Research (ESQR) την Κυριακή 3 Ιουλίου 2022, στη Βαρκελώνη.
Δυο σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η ΓΕΥΣΗΝΟΥΣ στο πλαίσιο των “Ηealthy diet Awards 2022”, έναν θεσμό που έχει ως στόχο την επιβράβευση εταιρειών για την αριστεία και την καινοτομία τους σε προϊόντα που προάγουν την ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή, αποδεικνύοντάς για ακόμα μια χρονιά την υψηλή ποιότητα και μοναδική διατροφική αξία των προϊόντων της.
Με κεντρικό στόχο τη μείωση, αλλά και την πρόληψη της σπατάλης τροφίμων στον κλάδο του catering, το WWF Ελλάς και η Γευσήνους, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες συστηματικής εστίασης (contract catering)* στην Ελλάδα, ένωσαν δυνάμεις και τεχνογνωσία για την υλοποίηση ενός προγράμματος με καινοτόμες πρακτικές, το “Food Providers, Food Waste Fighters”.
Η “Γευσήνους”, η μεγαλύτερη εταιρεία συστηματικής εστίασης στην Ελλάδα, άνοιξε το πρώτο της κατάστημα λιανικής πώλησης στον Πειραιά, σηματοδοτώντας έτσι μια νέα δυναμική αρχή και στην ανοιχτή αγορά!
Η ΓΕΥΣΗΝΟΥΣ δίπλα στους πληγέντες από τις φωτιές με καθημερινή δωρεάν διανομή 1.000 γευμάτων Η “Γευσήνους”, έχοντας υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, συμβάλλει έμπρακτα στην υποστήριξη και την προσπάθεια αλληλεγγύης υπέρ των πληγέντων από τις φωτιές και σε συνεργασία με την περιφέρεια Αττικής θα αναλάβει την καθημερινή δωρεάν διανομή 1.000 γευμάτων στους κατοίκους των περιοχών Αφιδνών, Ιπποκράτειο Πολιτεία, Θρακομακεδόνες, Βαρυμπόμπη, Κρυονέρι & Άγιο Στέφανο.
– Η "Γευσήνους", η μεγαλύτερη εταιρία μαζικής εστίασης στην Ελλάδα, στέκεται δίπλα στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό στη μάχη κατά της πανδημίας
Το βασικό μήνυμα της καμπάνιας είναι η επιστροφή στην καθημερινότητα, το πρόγραμμα και την ισορροπημένη διατροφή με υπέροχες ‘φθινοπωρινές’ απολαύσεις, αναδεικνύοντας όλες τις ευεργετικές ιδιότητες των βοτάνων για την υγεία,
Ο Άκης Κορωνάκης, στέλεχος με σημαντική εμπειρία στον τομέα του digital marketing, εντάσσεται στον όμιλο με κομβικό ρόλο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της ‘’Γευσήνους’’
Οι πρόσφατες συνθήκες ήρθαν να επιβεβαιώσουν την φιλοσοφία της Γευσήνους όπου η υγεία και η διατροφή έχουν κυρίαρχη σημασία. Όλα ξεκινούν από το πώς και τί τρώμε και η διατροφή που συνιστάται παγκοσμίως είναι η Μεσογειακή, πάνω στην οποία βασίζονται οι προτάσεις της εταιρίας...