Μην ξεχνάτε να ενυδατώνεστε!

Η επαρκής πρόσληψη υγρών που εξασφαλίζει καλή ενυδάτωση του οργανισμού είναι ιδιαίτερα σημαντική για την υγεία, ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, όπου οι απώλειες υγρών από το σώμα είναι μεγαλύτερες.

Η συνιστάμενη πρόσληψη υγρών για τους άνδρες είναι περίπου 3 λίτρα (δηλαδή 12 ποτήρια), ενώ για τις γυναίκες είναι 2 λίτρα (δηλαδή 8 ποτήρια) καθημερινά (σε ήπιο περιβάλλον).

Το νερό αποτελεί την καλύτερη επιλογή ενυδάτωσης, ειδικά κατά τη διάρκεια σωματικής δραστηριότητας και σε θερμό περιβάλλον. Παρόλαυτά, υπάρχουν και άλλες επιλογές όπως οι χυμοί, το γάλα, τα αναψυκτικά, ο καφές, το τσάι και τα ενεργειακά ποτά.

 

Για να εξασφαλίσετε καλή ενυδάτωση του οργανισμού:

  • Καταναλώστε υγρά αρκετές φορές την ημέρα. Η δίψα δεν είναι καλός δείκτης υδάτωσης, για αυτό πίνετε νερό προτού διψάσετε!
  • Για να θυμάστε να πίνετε νερό, γεμίστε ένα μπουκάλι νερό για να έχετε κοντά σας.
  • Χρησιμοποιήστε φέτες λεμόνι ή αγγούρι για να βελτιώσετε την γεύση του οπότε και να καταναλώσετε περισσότερο.
  • Μην ξεχνάτε πως οι ανάγκες σε υγρά αυξάνονται όταν η θερμοκρασία είναι περιβάλλοντος είναι αυξημένη, όταν κάνετε άσκηση, ή όταν έχετε πυρετό.
  • Καταναλώστε συχνά τρόφιμα πλούσια σε νερό, όπως τα φρούτα και τα λαχανικά ώστε να ενισχυθεί΄η ενυδάτωσή σας και παράλληλα να προσλάβετε και άλλα θρεπτικά συστατικά.