Τρώμε σωστά, Ζούμε καλά! Μικρά γεύματα, 5 φορές τη μέρα

Σε σύγκριση με 3 μεγάλα γεύματα, 5 μικρότερα γεύματα κάθε 3 ώρες μπορούν να σε βοηθήσουν να είσαι πιο υγιής!

  

Η αύξηση στην κατανάλωση γευμάτων μικρότερου μεγέθους βοηθάει στον έλεγχο του βάρους και προστατεύει την υγεία μας αφού:

  

  • παρέχει στον οργανισμό την απαιτούμενη ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται.

 

  • μειώνει το αίσθημα της πείνας άρα προστατεύει από την υπερκατανάλωση τροφής κατά τη διάρκεια ή προς το τέλος της ημέρας.

 

  • παρέχει στον οργανισμό την απαιτούμενη ενέργεια για να είναι σωματικά δραστήριος άρα συμβάλλει στη βελτίωση της φυσικής κατάστασης και στη διατήρηση υγιούς σωματικού βάρους.

 

 

 Για να εκτυπώσετε τον πίνακα πατήστε εδώ!