Γιατί είναι σημαντικά τα φρούτα στη διατροφή μας…;
  • Αποτελούν μια πολύ θρεπτική διατροφική  πηγή με πολλές βιταμίνες.
  • Αποτελούν ιδανική λύση ως σνακ στα πλαίσια ενός ισορροπημένου διαιτολογίου.
  • Είναι εύκολο να καταναλώνονται στην εργασία και στο σπίτι.
  • Τα φρούτα αποτελούνται σχεδόν αποκλειστικά από υδατάνθρακες και προσφέρουν στον οργανισμό γλυκόζη που παρέχει άμεσα ενέργεια.
  • Δεν έχουν πολλές θερμίδες αφού έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό (> 90% του βάρους τους).
  • Είναι πολύ καλές πηγές φυτικών ινών καθώς και υδατοδιαλυτών βιταμινών όπως οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β και η βιταμίνη C.
  • Οι φυτικές ίνες προφυλάσσουν από διάφορες μορφές καρκίνου και φαίνεται να παίζουν ρυθμιστικό ρόλο και στα επίπεδα σακχάρου και λιπιδίων στο αίμα προφυλάσσοντας από ασθένειες όπως ο διαβήτης και οι υπερλιπιδαιμίες.
  • Οι βιταμίνες επίσης δρουν ως αντιοξειδωτικά (όπως η βιταμίνη C) ή ως απαραίτητα συνενζύμων στον μεταβολισμό (βιταμίνες συμπλέγματος Β).
  • Επίσης τα φρούτα περιέχουν και άλλα διατροφικά συστατικά όπως το κάλιο που είναι ένα απαραίτητο συστατικό για τη σωστή ηλεκτρολυτική ισορροπία και προστατεύουν από την υπέρταση.