Συμβουλές για το τραπέζι του Πάσχα

Ξεκινήστε το γεύμα γεμίζοντας το 1/2 πιάτο σας με σαλάτα βραστή ή ωμή ή ψητά λαχανικά.

Γεμίστε το ¼ του πιάτου με αμυλούχα τρόφιμα όπως είναι το ρύζι, οι πατάτες, τα ζυμαρικά και το ψωμί.

Γεμίστε το υπόλοιπο ¼ με τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνη όπως είναι το κρέας, τα τυριά, το αυγό.

Προσπαθήστε να γεμίσετε το πιάτο σας μια και μόνο φορά.

Αποφύγετε τα τηγανιτά ορεκτικά καθώς και άλλα που είναι πολύ πλούσια σε θερμίδες όπως αυτά που περιέχουν λιπαρά τυριά ή κρέμα γάλακτος.

Αποφύγετε τις πέτσες από τα διάφορα κρέατα γιατί είναι πολύ πλούσιες σε κορεσμένα λιπαρά και θερμίδες.

Αποφύγετε τα λιπαρά τυριά και τις πολλές φέτες ψωμιού.

Τσουγκρίστε όσα αυγά θέλετε, αλλά μην φάτε περισσότερα από ένα-δύο.

Καταναλώστε μια μερίδα γλυκού και όχι περισσότερα.

Όταν τελειώσετε το γεύμα σας απομακρύνετε τα φαγητά από το τραπέζι και αποθηκεύστε ώστε να μην μπείτε στον πειρασμό να τα καταναλώσετε.